۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸

رییس سازمان زندان‌ها:

آزادی ۶۳ زندانی در استان سمنان/ کاهش آسیب اجتماعی پیگیری می‌شود

آزادی ۶۳ زندانی در استان سمنان/ کاهش آسیب اجتماعی پیگیری می‌شود

گرمسار- رییس سازمان زندان‌های کشور از آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده زندانیان است.

غلامعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سفر رییس قوه قضاییه به استان سمنان زمینه آزادی ۶۳ زندانی از بند فراهم شد، ابراز داشت: این تعداد زندانی جرائم غیر عمد با اعطای ارفاقات قانونی امروز آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد بعد از آزادی نیز پیگیری می شود، افزود: می کوشیم تا بستر لازم برای بازگشت زندانی از طریق ایجاد اشتغال به جامعه فراهم شود.

رییس سازمان زندان‌های کشور بابیان اینکه به دنبال کاهش مشکلات زندانیان از طریق حرفه آموزی هستیم، ابراز داشت: در این حوزه با سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه منعقد و آموزش زندانیان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه سیاست های قوه قضاییه بر کاهش جمعیت کیفری است، تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیز بر اساس همین موضوع و کاهش آسیب های اجتماعی بر خانواده انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه از زندان گرمسار بازدیدهای لازم انجام و دستورات لازم داده شده است، افزود: موضوعات عفو و گذشت در شورای حل اختلاف و دادگاه های صلح به طور جد پیگیری می شود تا از جمعیت کیفری کاسته شود.

کد خبر 6237045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha